אינדיאנה ג'ונס על מסך מלא

ב

מסתבר שיש חיים שלמים מחוץ לעיר, אז אם אתם מגיעים לביקור באטלנטה, תקחו לכם בחשבון כמה ימים לטייל מחוץ לעיר כי יש הרבה מה לראות ומה שאספר פה הוא כלום, באמת כלום.

שעה וחצי נסיעה מאטלנטה יש את העיר Athens, העיר מזוהה בעיקר בגלל חיי הקולג' שלה, קמפוס האוניברסיטה נמצא בעיר, וזאת לא סתם אוניברסיטה, זאת UGA. האוניברסיטה היא מקור גאווה למדינת ג'ורג'יה, ואילו בגלל קבוצת הפוטבול שלה הבולדוגס. נסענו לפסטיבל בירה במבשלת בירה Terrapin, עשרים דקות מהעיר. את'נס היא עיר קולג' אמיתית, כולה ברים, מסיבות, סטודנטים,  אפילו יצאה מפה להקה  אחת בשם REM אם אתם מכירים. לצערי הרב, יצא לי להגיע לעיר כשכבר החשיך אז זכיתי לראות כמה הם שיכורים, הסטודנטים, לא זכיתי לצלם את הקמפוס ואת בניין העירייה, שהוא אחד הבניינים היפים בג'ורג'יה. מה שכן, יצאתי עם תמונה של התאטרון, הוותיק. אם אתם בעניין של פוטבול מכללות, אתנ'ס זה המקום להיות, המשחקים פה מטורפים, כשיש משחק נגד Georgia Tech העיר נחסמת לכל היום, רק תזכרו לא להסתובב עם בגדים שאינם בצבעים של אדום, שחור ולבן. ראו הוזהרתם.

לפני כשלושה שבועות נסעתי לעיר מריאטה שהיא צפונית לאטלנטה, לראות את אינדיאנה ג'ונס על מסך מלא. כן כן, מה שאתם שומעים, שעה נסיעה, ל- Marrieta Squar ואינדיאנה ג'ונס בגודל אמיתי.

המקום, מזכיר את אירופה, יש פה בתי קפה קטנים, ברים, גן באמצע, שוק איכרים, חנויות וינטאג', ואפילו מוזיאון "חלף עם הרוח" נמצא שם. אחד הגבולות של האזור גובל בפסי רכבת, איך שהגענו להציץ בהם, הגיעה רכבת לקראתנו, וואי כמה שנים עברו מאז שראיתי רכבת מסע חוצה לידי, יש בזה משהו נוסטלגי ברכבת מסע שחולפת על פנייך, כשהשיער מתבדר ברוח ואת מביטה בה חולפת ונוסעת למרחק, הרגשתי לכמה רגעים בסרט "אני והחבר'ה".

פתחנו את היום בבראנץ' בבית קפה קטן ומושלם, עם ויטרינה מרשימה, שעד כה ראיתי אחת כזאת מאז שעברתי לגור פה, Sugar Cakes Pastisserie, הקרואסון חמאה שלהם היה מצויין, בעצם כל המנה הייתה נהדרת. ציון 10.

אחרי הבראנץ' המשובח, הלכנו לקולנוע מעבר לפינה. הקולנוע הוא של פעם. כשאני אומרת של פעם, אני מתכוונת לכל מילה. כיסאות מעץ, נגן עוגב, שעושה לך פסקול, סרטים בשחור ולבן, והעובדים עונדים פפיון וכפפות לבבות. זה הרגיש כמו נסיעה במכונת זמן, וכמה שזה הכניס אותנו לאווירה של אינדיאנה ג'ונס מלפני 30 שנים.

סיימנו את הסרט הראשון בסדרה, אני לא יודעת איך, אבל מי שגדל על אינדיאנה ג'ונס חייב למצוא דרך לראות את הסרט הזה על מסך מלא, בקולנוע, עם ריח הפופקורן באויר, זה נותן לסרט עוד צבע, למרות שלא חסר לו, אבל ללא ספק עושה את זה לחוויה כייפית יותר.

בין סרט אחד לשני הסתובבנו קצת בעיר, שתינו, אכלנו, בר מפורסם שביקרנו בו, מפורסם בגלל הצ'יפס שלו, אם אפשר לקרוא לזה ככה, זה מנה קשה לעיכול, לא לא כשאני כותבת קשה לעיקול זה אומר שאי אפשר לאכול אותה, אפשר בהחלט, אבל זה כל כך הרבה, ולראיה

את הסרט השני בסדרה עברנו בהצלחה יתרה, את הסרט השלישי כבר לא יכולנו לסחוב, היינו שיכורים, בעיקר שבעים, ורווים אינדי והרפתקאותיו. כיכר מראיטה הוא מקום ששווה להגיע אליו, ואני אעשה זאת. מי שחפצה ליבו בשוק איכרים שיגיע בימי שבת וראשון בבוקר, שוק האיכרים מסתיים באחת בצהריים. יש הופעות ופעילות לילדים, ובלי קשר פשוט כייף להסתובב שם.

התחנה האחרונה שלי לפוסט הזה היא רק רבע שעה יציאה מהעיר, בגדול היא נחשבת בתוך העיר עצמה, אבל בתור אחת שגרה בתוך ההמולה, כמתחת לבית שלי הכל קורה, נסיעה של 15 שעה שמביאה אותי למקום קסום, שיש רק באגדות, זה לא בעיר. אחד מהנהרות שחוצים את ג'ורג'יה הוא נהר הצ'אטהוצ'י, ידעתי על קיומו, אני חושבת שפעם או פעמיים חציתי גשר מעליו, אבל לראות אותו ממש לא יצא לי. לפני כמה שבועות קפצתי לבקר חברים שגרים במתחם על הנהר. יש להם בית קפה מפורסם שאמרו לי שאני חייבת לבדוק.

והנה, באמצע החיים נפרס מול עייני מחזה מרהיב של טבע ותוספת נפלאה של ארומת קפה משובח.
אין צורך להרבות במילים, אני אשים את התמונה ואשלח אתכם במהלך הקיץ לדאוג לבקר בנהר, לעשות קאייאקים, אבובים, או סתם לשבת על גדותיו, כייף.

אני לא יודעת כמה מכם יודעים, בסוף החודש אני סוגרת שנה ברילוקשיין.
אני עדיין עובדת על איך לסכם את השנה הזאת. מסעירה זאת מילה שאני שוקלת בחיוב, אין ספק שהיא עברה במהרה, והמשפט "הזמן טס כשנהנים", מקבל משנה תוקף. את השנה אני אציין בישראל, אני נוסעת לביקור מולדת ראשון מאז שעברתי לפה, לשלושה שבועות, זה הולך להיות מעניין, ללא ספק.

ישראלית, שעובדת כשליחה במשרד התיירות בארצות הברית, מגיעה כשתיירת לישראל, תודו שזה הזוי.

עכשיו אתם נכנסים לתמונה, כפי שכתבתי לא הייתי בארץ שנה, מהיכרותי עם תל אביב וישראל, כל הזמן נפתחים מקומות חדשים, ברים, מסעדות, מועדונים. מלבד המקומות שאני יודעת שאבקר בהם, אני מרימה לכם להנחתה ונותנת לכם משימה, תנו לי המלצה!

נתראה בצד השני של העולם!
שבוע טוב,
אני.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.